راهنمای تغییر زمان یا مکان آزمون جی آر ای از سیستم شریف ویزا ۲۴

دریافت فایل راهنما

برای تغییر تاریخ یا مرکز آزمون جی آرای (Reschedule) تا ۳ روز قبل از آزمون به غیر از روز آزمون فرصت دارید به صورت آنلاین تاریخ یا مرکز آزمون جی آر ای خود را تغییر دهید. (به عنوان مثال، اگر آزمون شما جمعه باشد، شما تا دوشنبه شب امکان عقب انداختن آزمون جی آر ای یا هرگونه تغییر دیگری را دارید). هزینه تغییر تاریخ/مرکز آزمون جی آر ای جنرال GRE General CBT مبلغ ۶۰ دلار آمریکا می باشد. این هزینه باید به صورت پرداخت آنلاین توسط کارت اعتباری بین المللی مثل Visa Card ،Master Card انجام شود. ولی با استفاده از سامانه شریف ویزا ۲۴، شما می توانید بدون نیاز به ویزا کارت و بدون نیاز به ووچر، زمان امتحان جی آر ای اینترنتی GRE CBT خود را تغییر دهید.

توجه نمایید که شما نمی توانید برای تغییر تاریخ یا مرکز آزمون جی آر ای CBT از طریق پست، ایمیل و یا مرکز آزمون اقدام نمایید.

برای تغییر آزمون جی آر ای جنرال از طریق آنلاین، پس از ورود به اکانت ETS خود، بر روی Appointment Number آزمون مورد نظر کلیلک کرده و با انتخاب گزینه reschedule، زمان یا مکان آزمون خود را تغییر دهید.

مراکز مهم برگزاری آزمون جی آر ای در تهران شامل: سازمان سنجش آموزش کشور، مجتمع آموزشی امیربهادر، موسسه فرهنگی علامه سخن و معرفت می باشد. البته در تعداد دیگری از شهرهای ایران چون اصفهان، زنجان، آمل، شیراز و …. آزمون جی آر ای برگزار می شود. برای اطلاع از زمان ها و مکان های آزمون جی آر ای اینترنتی می توانید به سایت شریف ویزا مراجعه کنید.

شما از طریق دکمه انتهای این صفحه میتوانید به طور آنی و ۲۴ ساعت شبانه روز،  سفارش تغییر جی آر ای را ثبت نمایید. تنها به کارت شتاب نیاز دارید. لطفاً ابتدا ثبت نام کنید.

لطفاً پیش از شروع فرآیند تغییر زمان و یا مکان آزمون تافل، از کافی بودن موجودی دلاری خود اطمینان حاصل کنید و به نکات زیر نیز توجه نمایید:

۱. در طول فرآیند تغییر آزمون جی آر ای، از کلیدهای Back و Refresh استفاده نفرمایید. همچنین بر روی سایر لینک های موجود در صفحه کلیک نکنید و تنها فرآیند تغییر جی آر ای را انجام دهید.

۲. در صورت نیاز به بازگشت و یا برخورد به هرگونه پیغام خطا، پنجره مرورگر را ببندید، دوباره وارد همین صفحه شده و فرآیند تغییر را از نو آغاز کنید.

۳. کل مدت زمان فرآیند تغییر امتحان جی آر ای حداکثر ۱۵ دقیقه می باشد. پس از گذشت این زمان با پیام خطا روبرو شده و باید دوباره وارد همین صفحه شده و فرآیند تغییر را از نو آغاز کنید.

۴. توصیه می شود در هر یک از صفحات مراحل تغییر زمان و یا مکان جی آر ای، تا بارگزاری کامل صفحه صبر نموده و سپس به مرحله بعدی بروید.بدین ترتیب ضمن این که ما را در ارائه بهتر این خدمات یاری می نمایید، احتمال خطا در فرآیند تغییر را به حداقل برسانید.

۵. از آنجا که در این روش، تمامی مراحل پرداخت توسط کاربر انجام می شود، مسئولیت هرگونه اشتباه کاربری بر عهده کاربر می باشد و مجموعه ما هیچگونه مسئولیتی در این رابطه ندارد.

۶. لطفا توجه فرمایید پسورد انتخابی شما در سایت ets.org باید تنها شامل حرف و عدد باشد و از کاراکتر های غیر، استفاده نشود؛ در غیر اینصورت در هنگام اتصال به سایت ets.org، با خطای نادرست بودن پسوورد، مواجه می شوید.

این محتوا فقط برای اعضا. شما باید وارد شوید برای مشاهده این محتوا.