راهنمای ثبت نام آزمون تافل از سیستم شریف ویزا ۲۴

دریافت فایل راهنما

آزمون تافل (TOEFL) توسط سرویس سنجش تحصیلی (ETS) دانشگاه پرینستون (Princeton) برگزار می‌شود. این آزمون، مهارت در بخشهای شنیداری، گفتاری، نوشتاری، و درک مطلب انگلیسی را مورد سنجش قرار می‌دهد و برای پذیرش در دانشگاههای آمریکای شمالی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمره کسب شده در این آزمون جهت پذیرش در این دانشگاهها به مدت دو سال دارای اعتبار می‌باشد.

برای ثبت نام تافل iBT ابتدا با وارد کردن اطلاعات خود در در بخش تافل سایت ETS یعنی http://www.ets.org/toefl، یک پروفایل برای خود ایجاد کنید. برای دسترسی به لینک مستقیم ثبت نام در سایت ای تی اس، اینجا کلیک کنید.

مراکز مهم برگزاری آزمون تافل در تهران شامل: سازمان سنجش آموزش کشور، مجتمع آموزشی امیربهادر، موسسه فرهنگی علامه سخن و معرفت می باشد. البته در تعداد دیگری از شهرهای ایران چون اصفهان، زنجان، آمل، شیراز و …. آزمون تافل برگزار می شود. برای اطلاع از زمان ها و مکان های آزمون تافل اینترنتی می توانید به اینجا مراجعه کنید.

هزینه ثبت نام آزمون تافل در ایران برابر ۲۴۵ دلار است. این هزینه باید به صورت پرداخت آنلاین توسط کارت اعتباری بین المللی مثل Visa Card ،Master Card انجام شود. ولی با استفاده از سامانه شریف ویزا ۲۴، شما می توانید بدون نیاز به ویزا کارت و بدون نیاز به ووچر، ثبت نام امتحان تافل اینترنتی Toefl iBT خود را انجام دهید.

شما از طریق دکمه انتهای این صفحه میتوانید به طور آنی و ۲۴ ساعت شبانه روز،  سفارش ثبت نام تافل را ثبت نمایید. تنها به کارت شتاب نیاز دارید. لطفاً ابتدا ثبت نام کنید.

لطفاً پیش از شروع فرآیند ثبت نام امتحان تافل، از کافی بودن موجودی دلاری خود اطمینان حاصل کنید و به نکات زیر نیز توجه نمایید:

۱. در طول فرآیند ثبت نام آزمون تافل، از کلیدهای Back و Refresh استفاده نفرمایید. همچنین بر روی سایر لینک های موجود در صفحه کلیک نکنید و تنها فرآیند ثبت نام تافل را انجام دهید.

۲. در صورت نیاز به بازگشت و یا برخورد به هرگونه پیغام خطا، پنجره مرورگر را ببندید، دوباره وارد همین صفحه شده و فرآیند ثبت نام را از نو آغاز کنید.

۳. کل مدت زمان فرآیند ثبت نام امتحان تافل حداکثر ۱۵ دقیقه می باشد. پس از گذشت این زمان با پیام خطا روبرو شده و باید دوباره وارد همین صفحه شده و فرآیند ثبت نام را از نو آغاز کنید.

۴. توصیه می شود در هر یک از صفحات مراحل ثبت نام، تا بارگزاری کامل صفحه صبر نموده و سپس به مرحله بعدی بروید.بدین ترتیب ضمن این که ما را در ارائه بهتر این خدمات یاری می نمایید، احتمال خطا در فرآیند ثبت نام را به حداقل برسانید. از همکاری شما صمیمانه سپاسگزاریم.

۵. از آنجا که در این روش، تمامی مراحل پرداخت توسط کاربر انجام می شود، مسئولیت هرگونه اشتباه کاربری بر عهده کاربر می باشد و مجموعه ما هیچگونه مسئولیتی در این رابطه ندارد.

۶. لطفا توجه فرمایید پسورد انتخابی شما در سایت ets.org باید تنها شامل حرف و عدد باشد و از کاراکتر های غیر، استفاده نشود؛ در غیر اینصورت در هنگام اتصال به سایت ets.org، با خطای نادرست بودن پسوورد، مواجه می شوید.

اگر در sharifvisa24 موجودی دارید، اطلاعات سفارش خود (نام کاربری ets، رمز ورود ets، تاریخ و سنتر امتحان موردنظر و کدملی) را به ایمیل order@sharifvisa.ir ایمیل کنید تا بلافاصله ثبت نام شوید.
به علت تغییرات سایت تافل، موقتا برای سفارشات تافل از SharifVisa.ir شریف ویزا سفارش خود را ثبت کنید.