راهنمای ریپورت نمره آزمون جی آر ای از سیستم شریف ویزا ۲۴

دریافت فایل راهنما

شما در سر جلسه آزمون جی آر ای می توانید تا ۴ دانشگاه برای ریپورت نمرات، به صورت رایگان به آزمون خود اضافه نمایید. اما برای گزارش اضافی نمرات جی آر ای که پس از این تاریخ انتخاب می شوند بایستی مبلغ ۲۷ دلار امریکا به ازاء هر دانشگاه پرداخت نمایید. گزارش رسمی نمرات GRE جنرال شما تقریبا ۱۳ روز پس از آزمون به دانشگاه های مورد نظر فرستاده می شوند. معمولا ارسال پستی بین ۷ تا ۱۰ روز در امریکا به طول می انجامد. در مورد ریپورت اضافی نمرات جی آر ای GRE General & Subject، پس از پرداخت هزینه ۲۷ دلار بین ۴ تا ۷ روز کاری نمرات شما به دانشگاه مورد نظر ارسال می گردد.

شما از طریق دکمه انتهای این صفحه میتوانید به طور آنی و ۲۴ ساعت شبانه روز،  سفارش ارسال نمره آزمون جی آر ای  به دانشگاه ها را ثبت نمایید. تنها به کارت شتاب نیاز دارید. لطفاً ابتدا ثبت نام کنید.

لطفاً پیش از شروع فرآیند گزارش نمره، از کافی بودن موجودی دلاری خود اطمینان حاصل کنید و به نکات زیر نیز توجه نمایید:

۱. در طول فرآیند ریپورت نمره از کلیدهای Back و Refresh استفاده نفرمایید. همچنین بر روی سایر لینک های موجود در صفحه کلیک نکنید و تنها فرآیند ریپورت نمره را انجام دهید.

۲. در صورت نیاز به بازگشت و یا برخورد به هرگونه پیغام خطا، پنجره مرورگر را ببندید، دوباره وارد همین صفحه شده و فرآیند ریپورت نمره را از نو آغاز کنید.

۳. کل مدت زمان فرآیند گزارش نمره حداکثر ۲۰ دقیقه می باشد. پس از گذشت این زمان با پیام خطا روبرو شده و باید دوباره وارد همین صفحه شده و فرآیند ریپورت نمره را از نو آغاز کنید.

۴. توصیه می شود به جای انتخاب یک دانشگاه برای ریپورت نمره جی آر ای، چند دانشگاه را جهت ریپورت انتخاب کرده و در یک تراکنش نمره خود را برای چندین دانشگاه ارسال فرمایید. بدین ترتیب ضمن این که ما را در ارائه بهتر این خدمات یاری می نمایید، زمان کمتری را نیز برای هر ریپورت صرف می کنید. از همکاری شما صمیمانه سپاسگزاریم.

۵. از آنجا که در این روش، تمامی مراحل پرداخت توسط کاربر انجام می شود، مسئولیت هرگونه اشتباه کاربری بر عهده کاربر می باشد و مجموعه ما هیچگونه مسئولیتی در این رابطه ندارد.

۶. لطفا توجه فرمایید پسورد انتخابی شما در سایت ets.org باید تنها شامل حرف و عدد باشد و از کاراکتر های غیر، استفاده نشود؛ در غیر اینصورت در هنگام اتصال به سایت ets.org، با خطای نادرست بودن پسوورد، مواجه می شوید.

۶. نکته مهم: در مواقع نادری و در بخش انتخاب کد دانشگاه ها، پس از کلیک بر روی نام دانشگاه، فیلد کد دانشگاه، به جای نمایش نام دانشگاه، خالی نمایش داده می شود (اشکال و باگ خود سایت اصلی است)، در این حالت، به خطای خالی بودن فیلد توجه نکرده و به مرحله بعدی بروید.

این محتوا فقط برای اعضا. شما باید وارد شوید برای مشاهده این محتوا.