سایت eshipglobal روشی سریع، مطمئن و ارزان را برای دانشگاه ها و دانشجویان در ارسال و دریافت مدارک، فرم های اپلیکیشن، رونوشت پرونده ها و سایر مدارک مهم فراهم نموده است. پس از اخذ پذیرش از دانشگاه‌ها یا موسسات پژوهشی و آموزشی در ایالات متحده، دانشجو، مدرکی رسمی برای پذیرش خود دریافت می کند. این مدرک، I20 و یا DS-2019 و Admission Letter (نامه رسمی پذیرش) نام دارد که به صورت کاغذی برای صدور ویزاهای F1/F2 و J1/J2، برای دانشجو ارسال می‌شود. متقاضی با استفاده از اطلاعات روی این فرم کاغذی مثل SEVIS Number می‌تواند برای گرفتن وقت از سفارت آمریکا اقدام کند. قابل ذکر است که اصل این مدارک در هنگام مصاحبه سفارت آمریکا لازم است، همراه متقاضی باشد.

دانشجویان و محققان می توانند از ای شیپ گلوبال – یو ای ام اس، برای دریافت I-20/DS-2019، بسته های پذیرش، رونوشت پرونده ها، مدارک کارمندی و هر نوع مدرک مهاجرتی از دانشگاه های آمریکا درخواست نمایند. استفاده از eshipglobal از لحاظ قیمت و مدت زمان تحویل مدارک برای دانشجویان و پژوهشگران مقرون به صرفه است.

درباره دریافت برگه I-20/DS-2019 و مدارک ویزا از دانشگاه ها: از آنجا که ارسال بسته توسط پست های DHL و Fedex (دو سرویس پستی که eshipglobal برای ارسال بسته I-20/DS-2019 به کار می برد) به کشور عزیزمان ایران در بعضی از اوقات انجام نمی شود شما بایستی آدرس یکی از دوستان یا آشنایان خود را برای تحویل بسته در خارج از ایران ذکر نموده و از دوستان خود بخواهید که پس از دریافت بسته، آن را از طریق پست TNT به آدرس شما در ایران ارسال نمایند. در صورتی که دانشگاه بپذیرد که مدارک را برای ایران به صورت مستقیم ارسال کند، موسسه UEMS مدارک را به ایران ارسال خواهد کرد.

پس از وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز برای ارسال و پرداخت آنلاین هزینه خدمات سایت eshipglobal، درخواست شما برای دریافت برگه I-20/DS-2019 از طریق ایمیل به دانشگاه مورد نظر فرستاده شده و دانشگاه پس از آماده نمودن فرم شما (معمولا بین ۳-۱ روز کاری) آن را به پست تحویل می دهد. چنانچه به کارت اعتباری بین المللی برای پرداخت آنلاین این هزینه دسترسی ندارید می توانید از خدمات شریف ویزا ۲۴ در این زمینه استفاده نمایید. مدت زمان رسیدن برگه I-20/DS-2019 به آدرس مورد نظر شما بین ۵-۳ روز کاری پس از ارسال پستی می باشد.

روش های مختلفی برای پرداخت هزینه پستی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است که بنا به امکانات خود می توانند از هر کدام از آنها استفاده کنند. اما روش پیشنهاد شده شریف ویزا به شما ، پرداخت هزینه از طریق درگاه پرداخت آنلاین با کردیت / دبیت کارت می باشد. سایر روش های پرداخت، با وجودی که توسط شریف ویزا قابل انجام هستند ، اما اولا هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت و همچنین منجر به تاخیر در رسیدگی به پرونده شما خواهند شد.

با وجود اینکه پرداخت هزینه دریافت بسته پستی I-20/DS-2019 در سایت eshipglobal باید به صورت پرداخت آنلاین توسط کارت اعتباری بین المللی مثل Visa Card ،Master Card انجام شود. ولی با استفاده از سامانه شریف ویزا ۲۴، شما می توانید بدون نیاز به ویزا کارت، پرداخت هزینه پست UEMS را خودتان انجام دهید.

شما از طریق دکمه انتهای این صفحه میتوانید به طور آنی و ۲۴ ساعت شبانه روز،  سفارش پرداخت هزینه پست ای شیپ گلوبال UEMS – eshipglobal را ثبت نمایید. تنها به کارت شتاب نیاز دارید. لطفاً ابتدا ثبت نام کنید.

لطفاً پیش از شروع فرآیند پرداخت هزینه پست ای شیپ گلوبال، از کافی بودن موجودی دلاری خود اطمینان حاصل کنید و به نکات زیر نیز توجه نمایید:

۱. ابتدا در سایت eshipglobal حساب کاربری ایجاد نموده و پس از فعالسازی، از طریق ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید. در این مرحله می توانید با انتخاب گزینه دریافت بسته (“Receive a Package”) دانشگاه مورد نظر را جستجو و دانشگاه و دپارتمانی که قصد تقاضای دریافت مدارک را دارید انتخاب نمایید. در قسمت بعدی آدرس تحویل بسته را وارد نمایید. نوع پست را نیز انتخاب کنید تا به فرم پرداخت با کردیت کارت برسید.

۲. در طول فرآیند پرداخت هزینه پست eshipglobal، از کلیدهای Back و Refresh استفاده نفرمایید. همچنین بر روی سایر لینک های موجود در صفحه کلیک نکنید و تنها فرآیند پرداخت هزینه را انجام دهید.

۳. در صورت نیاز به بازگشت و یا برخورد به هرگونه پیغام خطا، پنجره مرورگر را ببندید، دوباره وارد همین صفحه شده و فرآیند را از نو آغاز کنید.

۴. کل مدت زمان فرآیند پرداخت هزینه پست UEMS حداکثر ۱۵ دقیقه می باشد. پس از گذشت این زمان با پیام خطا روبرو شده و باید دوباره وارد همین صفحه شده و فرآیند پرداخت SEVIS Fee را از نو آغاز کنید.

۵. از آنجا که در این روش، تمامی مراحل پرداخت توسط کاربر انجام می شود، مسئولیت هرگونه اشتباه کاربری بر عهده کاربر می باشد و مجموعه ما هیچگونه مسئولیتی در این رابطه ندارد.

این محتوا فقط برای اعضا. شما باید وارد شوید برای مشاهده این محتوا.